Nieuwe collectie www.trendygoodies.nl

Vandaag ben ik druk bezig met het plaatsen van de nieuwste aanwinsten voor de website. Hele mooie kettingen.

 

Klik hier om de nieuwste en laatste producten te bekijken:

http://www.trendygoodies.nl/Nieuwe-Producten

 

 

6 gedachten over “Nieuwe collectie www.trendygoodies.nl

    • Dankjewel Shivatje!!! Ik zag ze bij de groothandel en was direct verliefd, hahhaha. Zo leuk om dingen te kunnen verkopen die jezelf ook leuk vind. Ik moet mezelf nu nog aanwennen om niet alleen de artikelen in de webshop te zetten, maar ook in mijn blog te verwerken. Een hele fijne dag toegewenst!! liefs, Diana

    • Bedankt voor de tip! Ja mijn bedrijfje bestaat al 5 jaar. Helaas zijn er veel dames met een sieraden en hebbendingen. Maar ik probeer mezelf te onderscheiden door net anders te zijn dan de anderen. Verder verruim ik mijn horizon steeds. En blijf ik dromen over een succesvol groot bedrijf in de toekomst 😉 . Ik ben mijn bedrijfje ooit begonnen omdat ik ziek ben geworden en mijn werk niet meer kon doen. Zo blijf ik ook actief. Hou mijn blog maar in de gaten, ik zal binnenkort nog weer een nieuwe creatieve lijn voorstellen waar ik mee bezig ben. Spannend….. 🙂

  1. Niet alleen dames hebben graag van die hebbendingen hoor 🙂
    En ja dat is een mooi alternatief als je door omstandigheden geen bepaald werk meer kan doen. Dan blijf je met dit toch nog bezig en herkenbaar.
    Dat is zeker spannend en hoop dat je droom ooit uitkomen mag

    Aum Shanthi

Geef een reactie

