Beton-look-ballen

1479285210886

Hallo allemaal,

hier een korte werkomschrijving van wat ik heb gemaakt. Zelf moet ik lachen om de titel, maar ik wist het ff niet anders te omschrijven, hahah.

Het idee is niet van mijzelf, maar gewoon van internet geplukt. En hier heb ik mijn eigen draai aan gegeven.

De benodigdheden:

– Piepschuim ballen

– foamstickers, sierlijke

– lijm

– kwast

– Structure Paint (bij de Action vandaan)

 

Werkomschrijving:

Allereerst de piepschuimballen beplakken met de foamstickers.

20161115_190406

Zodra dat goed vast zit en de lijm is opgedroogd, kun je de ballen ingaan smeren met de Structure paint.

20161115_191918

Goed laten drogen! En tadaaaa je hebt leuke ballen die lijken op betonballen.

Het is erg leuk om ze in een schaal bij elkaar te leggen of in een vaas te doen. Je kunt er eventueel ook Lampjes tussen doen voor extra sfeer.

Veel knutsel plezier! En vergeet niet om een foto te maken van je creatie, ik ben reuze nieuwsgierig!!!

groetjes, Diana

 

3 gedachten over “Beton-look-ballen

Geef een reactie

