Laat het los, laat het gaan

 

Dit liedje en met name het refrein

herinneren mij eraan dat kleine kinderen groter worden…

Ik lees gelukkig in meerdere blogs

dat ik niet de enige moeder ben die er mee zit.

Maar het blijft raar dat je kindje

een eigen persoon aan het worden is.

Volgend schooljaar zal er wel veel meer veranderen,

als ook onze dochter naar de “grote” school gaat….

Momenteel ben ik in afwachting

van een sms dat ze goed is aangekomen bij een vriendinnetje…

Wat een zeurmoeder he, hahahah.

Denk dat ik maar ff heel hard mee moet zingen met het liedje 😉

Ik zal jullie mijn zangkunsten besparen, hahah.

Fijne dag iedereen!!!

 

 

 

3 gedachten over “Laat het los, laat het gaan

  1. Ja als ouder geef je zoveel mee en op een moment moet men ze loslaten afgeven.
    En vaders gaan daar helemaal anders mee om dan moeders.
    Ik zal altijd als vader.
    Je hebt je vleugels er rond geslagen om het kind te warmen.
    Je moet je vleugels uitslagen om ze nu hun nest te laten verlaten.
    Mijn dochters moesten daarmee lachen omdat moeder tranen kreeg als ik het zei. hihi

    Aum Shanthi

    • Ik denk dat mijn man er ook anders mee om gaat als dat ik dat doe.
      We zullen zien, tijd moet het leren. En ik kan de kinderen niet behoeden voor alles, ze zullen zelf ook fouten moeten maken om ervan te kunnen leren. Het is alleen zo jammer dat je als moederzijnde sommige dingen aan ziet komen… En de kids dan net ff niet willen luisteren……

      • Hoe waren we zelf vroeger. Je haalt het aan ze moeten leren van hun fouten weer.
        En we kunnen raad en daad geven maar als ze het op zo een moment anders zien dan moeten ze het zelf leren.
        En als ik nu zie hoe mijn twee dochters nu hun stekje sterk maken dan zeg ik prachtig om te zien.
        Waarvan mijn ouders ook al twee kids heeft en waar ze ook veel in heeft moeten leren, dat ze niet wou geloven.

        Aum Shanthi

Geef een reactie

