Lady maart 2015

Het is weer vreselijk weer buiten, nat en koud…

Ik wil toch ff de voorjaar in mijn hoofd halen.

Daarom wil ik deze mooie foto van onze Lady laten zien.

15,5 jaar is ze en nog steeds de heerlijke eigenwijze bullterriër als altijd.

Lady

 

Deze foto werd natuurlijk niet in 1x gemaakt, de boef had zich eerst verstopt (zie staartje achter de boom)…

 

Lady maart 2015

 

 

 

 

4 gedachten over “Lady maart 2015

    • Hoi Melanie, ik zag het op je blog. Wat een prachtig bulletje heb je, heet hij echt slome??? Hahahahah, grappig. Eens een bull altijd een bull he, hahahaha.
      Leuk dat je mij volgt! Ik ben ook begonnen jou te volgen, leuk!!!
      Fijn weekend,
      groetjes,
      Diana 😉

      • Hoi Diana,
        Dank je wel, het is een uit de kluiten gewassen Bull haha. En hij heet idd Slome, echter doet hij zijn naam pas eer aan wanneer hij na 8 uur in de avond uitgeteld op de bank ligt 😉
        Zal hier vast nog eens op terug komen in mijn blog.
        Leuk dat je mij volgt.
        Jij ook fijn weekend
        Melanie

Geef een reactie

