Winter…

Ik weet niet hoe jullie de winter ervaren?

Maar ik ben er klaar mee!

Ik weet dat we de winter nodig hebben,

maar doe mij maar weer wat warmer 😉

 

10953409_394630530708284_5598759065384264064_n

7 gedachten over “Winter…

      • Dankjewel Shivatje!!
        Ik heb net een mooie wandeling door de natuur gemaakt met de kinderen. De lucht is met deze kou wel veel schoner. Heerlijk! Nu nagenieten met een kopje thee.

      • Hier in België schijnt het zonnetje en is het eigenlijk lekker aangenaam.
        Leuk zo een wandeling om nadien heerlijk te genieten van een warm kopje drank.

        AUM SHANTHI

      • HIHI dan ligt België en Nederland nog niet zo ver uit elkaar HIHIHI
        Hier is het al heel de dag redelijk zonnig wel af een toe een grijs dekentje boven ons maar niets om angst van te krijgen.

        AUM SHANTHI

Geef een reactie

