Update

Hallo allemaal,

ik heb helaas al een poosje niet gepost.

De reden hiervoor is dat onze zoon ziek thuis is

en ik mij zorgen maak om hem.

Hij is nu al zeker een week thuis met migraine,

volgens de kinderarts.

Gister avond heeft hij een MRI gehad,

om andere dingen uit te kunnen sluiten…

Nu een weekje geduld hebben…

Vreselijk als je kind pijn heeft en je niks kunt doen,

dan heb ik liever zelf iets…

 

 

migraine

6 gedachten over “Update

  1. Zo is een moeder nog liever zelf iets hebben dan je kind met pijn zien te lopen.
    Het is zo erg om al zo jong migraine te hebben. En mocht er niet uit de onderzoeken komen misschien dat je dan eens op de voeding moet gaan letten. Ook een belangrijke factor bij jonge mensen en daar artsen soms niet bij stil staan stress en druk die op hen gelegd wordt.

    AUM SHANTHI

    • Dankjewel Shivatje! Ik ben ook druk bezig met verzinnen waar het aan zou kunnen liggen. Ik heb tot nu toe nog geen trigger kunnen ontdekken… Zo’n aanval als nu van meer dan een week heeft hij nog nooit gehad. Helaas is migraine erfelijk, dus dat heeft hij helaas van mij… Bij mij werken gelukkig medicatie, onze zoon kreeg er hartkloppingen van..

      Ik ben ook druk aan het zoeken om het via de natuurlijke weg te verhelpen. Ik heb al gelezen dat Kiwi’s en sinasappelen helpen, dus fruitsalade heeft hij ook al gehad.

      Compleet machteloos voel ik me… Nu maar hopen dat de MRI duidelijkheid geeft en dat ze iets voor hem kunnen doen. Onze zoon slaapt al meer dan een week alleen maar, ik maak hem wakker voor het eten en pijnstillers.

      Liefs,
      Diana

      • Mijn vrouw heeft dat ook zware aanvallen. Nu hier in België zeggen ze dat het niet erfelijk is. Maar goed daar gaat het niet om.
        Een trigger kan ook in de Enummers zitten van voeding. Kan men wel iets over lezen op mijn blog.
        Nu je moet eens proberen met magnesium te geven. Is niet schadelijk voor het lichaam en kan helpen.

        Het is zo je staat er als naaste machteloos tegen. En je moet het maar aanzien.

        AUM SHANTHI

Geef een reactie

