DIY Krans

DIY krans

 

DIY Krans

Ik heb weer een krans gemaakt voor aan onze voordeur. En ik wil hierbij de werkomschrijving met jullie delen.

Benodigheden:

– Metalen Ring (stro krans kan ook, maar dan word hij wel dikker)

– Boterhamzakjes

– Lampjes met batterijen (te koop bij Action, Blokker, Wibra of Xenos)

Werkwijze:

Ik heb als voorbereiding eerst alle bodems van de boterhamzakjes afgeknipt. Zelf heb ik ze ook nog open geknipt, maar dubbel kan ook heel goed. Het plastic heb ik met een leeuwerikskop vast gezet. (zie plaatje)

 

leeuwerikskop

 Zo werk je de hele krans rond. Goed aanduwen dat de krans mooi vol wordt.

Als finishing touch heb ik de lampjes om de krans heen gewikkeld.

’s Avonds geeft het een heel welkom gevoel als de lampjes van de krans branden.

 

DIY krans

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik wens jullie er veel succes ermee!!!

 

 

 

 

11 gedachten over “DIY Krans

      • Marianne dat hangt helemaal van je ring/krans af. en of je ze enkel doet of gewoon dubbel. Ik zelf deed het enkel en had aan 1 rolletje met 100 boterhamzakjes genoeg…. Ik hoop dat dit je vraag beantwoord…. Voor de zekerheid gewoon genoeg in huis halen 😉 Ik had boterhamzakjes van de Action, die vond ik net iets dikker dan andere. Gewoon uitproberen. XXX

  1. Bedankt voor je antwoord Diana, mijn vraag is beantwoord. Yep bij de Aldi zijn ze ook stevig net als van Action.
    Alleen niet zo doorzichtig en dat is juist het mooie ervan, een kristalachtige look 🙂

Geef een reactie

