Leuk Herfst project, DIY laarzen/boots

Oktober

Hallo allemaal,

Ik weet niet hoe het bij jullie gaat, maar gemiddeld gebruik ik één paar regenlaarzen per jaar.

Met de herfst is het heerlijk om snel even in de laarzen te schieten als ik ga lopen met onze hondjes.

Helaas kwam ik er achter dat mijn laarzen stuk waren, ik kreeg ineens natte voeten tijdens het lopen….. Grrrrrr…..

Weg ermee was mijn eerste gedachte, zonde was mijn tweede gedachte… Maar natte voeten is ook niet alles.

Creabea als ik ben bedacht ik een nieuw doel voor mijn laarzen, we gaan recyclen!

Wat heb je nodig:

~ een paar laarzen / oude schoenen

~ cement (hoeft niet, maar dit zorgt ervoor dat ze goed blijven staan)

~ plantjes

Hoe ga je te werk:

Je vult de laarzen / oude schoenen met cement, niet helemaal vol er moeten nog plantjes bij in kunnen. Dit laat je drogen tot dat het cement is uitgehard.

Nu zet je ze op een plek waar je ze wilt hebben, bij ons is dit de voordeur. En je doet de plantjes erin.

 DIY laarzen / boots

DIY laarzen/boots

Geef een reactie

