“Time is on my side”

 

“Time is on my side” is vandaag de titel van mijn blog, dit natuurlijk weer naar aanleiding van een liedje dat ik zachtjes hoor in mijn hoofd.

Het gebeurd regelmatig dat terwijl ik bezig met van alles en nog wat (huishouden, creatief ed), mijn gedachten dan ineens uit gaan naar een liedje.

Vandaag is dit een nummer van de Rolling Stones “Time is on my side”.

Vandaag ben ik mij erg bewust van “Tijd”.

Tijd om op te staan,

Tijd om aan het werk te gaan,

Tijd om dochterlief uit school te halen,

Tijd om het avondeten voor te bereiden

en ga zo maar door.

Soms kijk je dan verschrikt naar de klok om te zien hoe laat het is en of je het allemaal wel gaat redden.

En wat kun je schrikken als je tot de conclusie komt dat er weer een nieuwe batterij in de klok moet, hahahahah.

Ja, Ja elke keer als ik op de klok kijk is het hier 10 voor 6. Mmmm, moet dus bovenaan mijn “things-to-do” lijstje komen.

Terwijl ik met dit blog bezig ben zie ik de tijd ook verstrekken en wordt mijn “things-to-do” lijstje groter. Soms kom ik dan ook standaard tijd te kort voor alle dingen die ik wil doen.

Omdat de tijd al zo snel gaat moeten we maar extra genieten van de dingen die we doen!

One day at a time

Maar mijn blog voor vandaag is weer een feit en behoort nu weer tot de verleden tijd!

Tie is almost up

2 gedachten over ““Time is on my side”

  1. Tijd om te zeggen mooi geschreven,want ja tijd vliegt voorbij dat is gewoon een feit.geniet inderdaad van je dingen die je doet. zo kunnen wij weer heerlijk meelezen met jou dat ik mijn tijd ff bij jou kan hebben heerlijk

Geef een reactie

