Mijn wijsheid voor vandaag

Goedemorgen deze zondagmorgen,

Terwijl de kinderen nog in diepe rust zijn en ik geniet van mijn kopje koffie en gedachteloos surf op het internet. Kom ik het volgende plaatje tegen (op https://www.facebook.com/Jabbertje ) .

Ik vind het plaatje mooi en lees de tekst. Wat een prachtige wijze woorden.

1000346_630467766993681_1196086525_n

Met deze wijsheid wens ik jullie een fijne zondag toe!!!

Ik denk dat we straks als gezin nog even gaan genieten van de herfst in het park.

2 gedachten over “Mijn wijsheid voor vandaag

Geef een reactie

