It’s a beautiful day

 

Het is een heerlijke dag vandaag!

Met de muziek van Michael Bublé, “It’s a beautiful day” op de achtergrond, type ik dit blog.

 

Om mijn gedachten te verzetten, heb ik vandaag allerlei leuke dingen gedaan.

Ik ben op bezoek geweest bij een kennis die een nestje Bullterriër pups heeft.

Heerlijk geknuffeld, gespeeld en gelachen om de boefjes. Die binnenkort allemaal vertrekken naar een nieuw baasje.

Alleen Edy niet, die blijft bij de fokker. Daar kan ik dan gelukkig af en toe nog ff heen.

Bullterriër pups

Bij binnenkomst lagen ze nog lekker te slapen, dit duurde natuurlijk niet lang…

Edy

Op dit boefje zijn wij verliefd, Edy! Terwijl de rest van de pups iets meer dan 4 kilo weegt, weegt hij er 6!

‘S middags eerst gewandeld met onze eigen 3 honden (Lady, Kyra en Whiskey).

Daarna nog ff apart met Whiskey door een natuurgebied gewandeld en genoten van de wonderschone natuur. Whiskey is nog wat jonger dan de beide dames en kan wat verder lopen.

Wat de dag verder zal brengen, weet ik nog niet. We zullen zien……. Ik heb in ieder geval genoten tot nu toe!

Geef een reactie

