Whatever you do, believe in yourself!

Goedemorgen allemaal,

het is weer maandag en het was alweer een poosje geleden dat ik heb geblogd.

Aan inspiratie geen gebrek, maar ik betrap mezelf er op er geen tijd voor te maken. Daar gaan we nu wat aan veranderen en daar gaan we dus tijd voor maken.

 

Eerst heb ik vanmorgen de was opgehangen, “buiten”…. Wishful thinking 🙂 van mijn kant. Toen zag ik een regenboog. Dit maakt mij al heel vrolijk, zoveel moois op de vroege ochtend.

Daarna snel weer naar binnen, want ik wilde nog ff wat lezen met onze dochter voordat zij naar school moest. Omdat het leesboekje zo spannend is! Ze leest momenteel het boek: “Drakenbloed en Kamillethee” van de schrijfster Joke Reijnders.

Zeer leuk boek

Zeer leuk boek

Het gaat over een meisje dat Merel heet. Ze is elf als ze rook uit haar moeders neus ziet komen. En haar moeders zakdoek zit vol brandgaten. Merel is nieuwsgierig, maar haar moeder laat niks los. Samen met haar beste vriend Jens ontdekt Merel dat er drakenbloed in haar familie zit.

Een heel spannend en leuk boek!!! Stiekem kan ik zelf ook niet wachten totdat we verder kunnen lezen, hahahah.

 

Dochterlief is inmiddels op school en ik zit achter de pc met een kopje koffie. Terwijl ik de social media voorbij loop kom ik de volgende wijsheid tegen, die ik graag met jullie wil delen:

“Whatever you do, believe in yourself!”

Ik vind deze tekst mooi passend bij mijn voornemen om meer te bloggen. En ik hoop dat ik jullie er ook mee inspireer!

Iedereen een fijne nieuwe week gewenst! En tot gauw!!!

 

 

 

 

Geef een reactie

