Kerst voorbereidingen

Hallo allemaal,

hier weer een upje over de gang van zaken bij mij.

Ik ben druk bezig geweest met de voorbereidingen van een kerstmarkt die bij ons in het wijkcentrum is geweest. Zo zag mijn kraam eruit:

Toch heb ik de tijd nog gevonden om een beetje creatief bezig te zijn voor mijzelf.

Ik heb voor de komende feestdagen een jurk genaaid voor mijzelf. Op het stoffenspektakel in Groningen had ik een leuke stof gevonden en ik had nog een leuk patroon liggen voor een jurk.

Het resultaat mag er wel zijn, al zeg ik het zelf, hahahaha.

Jurk feestdagen

Jurk feestdagen

Geef een reactie

