Productieve dag

Het is vandaag een productieve dag geweest voor mij.

Er staan weer wat nieuwe artikelen op de site (http://www.trendygoodies.nl), waar ik weer helemaal weg van ben, hahhaha.

Ik ben denk ik mijn grootste fan.

Hier een voorproefje van de artikelen die ik Muntbedels noem, het zijn munten die je aan een ketting kunt hangen. En doordat er een slotje aan de bedel is bevestigd kun je zelf iedere keer een andere ketting maken en zo weer chique en trendy voor de dag komen. Voor al zeg ik zelf een leuke prijs.

Natuurlijk leuk als Sinterklaas of Kerstkadootje.

Geef een reactie

